Välkommen till min blogg. En blogg som i första hand handlar om mitt syskapande, men en del annat pyssel och heminredning kan komma att dyka upp här.

torsdag 29 april 2010

Jag flyttar - häng med!

Igår kom mina namnband. På dem står det HIPPII, vilket är det min tvårige son kallar sig själv, fråga mig inte varför!! Han uttalar det med lite extra längd och betoning på det sista i:et, därför är det två i:n i namnet. Hur som helst så tyckte jag det kändes kul att få använda det på mina alster. Och då tycker jag att det känns bra att även byta adress, den här bloggen kommer därför att fortsätta under adressen http://hippii-syr.blogspot.com/ ("hippii syr" = "jag syr" i sonens värld). Jag skulle vara ytterst tacksam om du som följer den här bloggen och lagt upp den som länk i din blogglista hjälper mig genom att ändra till min nya adress. Tack och välkommen in till min nya blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar